CUM A FOST ZIUA MEA DE NASTERE...

In primul rand ziua mea a tinut 3 zile si 3 nopti.. ca in povesti. AM primit o groaza de cadouri, am baut cam mult si a foarte frumos. Sa incepem cu inceputul. Joi noaptea (sau vineri dimineaţa) la ora 24:00 ma suna Luiza sa-mi spuna prima la multi ani si in timp ce vorbeam cu ea la telefon bate cineva la usa si intra in camera Diana cu Ana cu un tort cantand La multi ani (fals:)) ) iar Marian era in spatele lor si facea poze. Cred ca surpriza era de partea lor daca nu aveam inspiratia sa imi pun chilotii pe mine dupa ce de abia iesisem de la dush:)). Am facut si poze:

Am stat la baut bere si cioace pan pe la 3 apoi am luat somn ca eram obosit. Vineri a inceput nebunia pe telefon si facebook. Stateam in cada cu o bere si raspundeam la telefon in timp ce ascultam un concert George Michael:))).
Seara m-am dus la party-ul/job-ul meu la Cafepedia unde lucrurile au descurs super mai ales ca saptamana aceasta ne-am mutat de sus, de la mansarda, jos la "lounge". Aici am primit cadouri de la colegii/prietenii mei de la facultate, am baut si am cantat pana la 4:))

cand am ajuns acasa nu am putut adormi imediat si este cazul sa deschid paranteza numita CADOURI!!! Am primit multe cadouri si nu voi scrie aici de la cine ci doar voi scrie o parte din ele in ordine cronologica: Parfum din Bahrein si un fel de turban de ala de turcalet:))

, parfumul pe care mi-l doream (CK One) in sticla de colectie si o camasa ROZ, o rama foto cu o poza cu mine cantand la sax intr-un spectacol, un tricou fain "intrebator":)), cuvinte frumoase, o carte faina cu povesti despre muzici si o ancie de sax de 3, o chitara turist super faina si o darabana si alti prieteni, neavand magazin de instrumente muzicale in Buhusi, au strans bani si mi i-au dat ca sa imi iau o muzicutza cromatica de care vreau eu. Este super cum toti prietenii mei cand se gandesc la mine se gandesc la muzica. Imi place asta!
Acum ma intelegeti de ce nu am adormit imediat... am prins chitara aia in mana si nu am lasat-o pana la 6 dimineata.

M-am trezit a doua zi la 9 si la 10 jumate am plecat spre Buhusi in urmatoarea componenta: in masina mea eram cu Marian, Ana si sora Anei - Maria cu pisicul ei Olaf. In masina lui Costi era Luiza cu Alex, Ruxi si Cri. Am plecat deci spre Buhusi la gratare. Pentru ca bausem mult cu o seara inainte m-am gandit ca ar fi ok sa iau micul dejun cu o bere pe drum. Asadar la Bacau la fiecare stop ieseam din masina si ori cantam la chitara ori stergeam geamurile lui Costi de la masina:

La buhusi ma astepta trupa cu limba de un cot de foame. Ei erau la padure de la 12 si noi am ajuns la 4 jumate cu mancarea:D. L-am trimis pe tata sa cumpere carnuri si branzeturi si ce trebuie pentru gratar si am mers la Runc cu totii. Acolo erau mare parte din prietenii mei de la Buhusi.. Culai (betivuuuuu), Costi cu Roxana, Jambelu, auleuuu a venit si Razvan Rotaru cu motoru si Bea, Misul era si Tiron care imi canta din lauta.. auleu eram muuuuulti... Cred ca eram cam 30 la padure la un moment dat si capul rautatilor era mereu Cocean Devil Hell

care a facut un Michael Jackson si si-a mutilat tricoul lui de firma "Moli-hain". Culai am inteles ca se imbraca de la "Gate Mall":))) (gluma de Buhusi).

spune Culai si Misul si ai spus tot..

foame mareeeee:

ma prindea radarul:D

Pe la 8 am ajuns acasa dupa ce am vazut apusul peste Ceahlau si am facut cu randul la Baie.... la Dush. Nu mai aveam putere sa mergem la club la Piatra asa incat am mers la Culai acasa unde a continuat petrecerea... Cam 20 de oameni in apartamentul omului la vila cu muzica de la ziua de Sf Stefan (pentru cunoscatori). Am mai tras niste vin de la beci de la tata, mai erau vreau 5 pet-uri de 2 litri de bere, o sticla de Grantz, sampanie.. ne-am descurcat...

Culai a facut numa prostii la petrecere dar nah.. e casa lui are voie sa sparga pahare, sa verse vin si sa ma puna sa stropesc cu sampanie peste fete (dar am scapat si pe pereti si pe LCD:D)

ne-am culcat pe la 3 si ceva dupa ce ne-am plimbat un pic si prin Buhusi. Duminica ne-am trezit pe la 11 si iarasi a fost coada la bai:)). Am mancat niste branzica si salamior si cepulica verde etc si muulta cafea in vene. Pe la 1 am plecat la Piatra. Aici le-am aratat orasul meu preferat Prietenilor de la Bucuresti. Mai intai am oprit la treatru si la Piata cu Biserica Sf Ioan si turn, parc (inghetata) etc..

ce oras frumos..

fiecare cu cate o inghetata in parc la fantani:))

de acolo am plecat sus la gospodina sa bem o cafea dar am mancat si un MBS si 2 bulzuri foarte bune:

eu am vrut sa fac o poza cu Ceahlaul si se vede cam greu muntele dar un ochi avizat il recunoaste:

de acolo am plecat la strand la cupa cabana unde ne-am plimbat si am ajuns si la caluti si ne-am pozat cu ei

In drum spre Buhusi am oprit si pe Roznov sa facem o poza cu biserica de pe vremea lui Carol 1. E superba:

Am oprit pe la Buhusi unde mama ne-a dat o super ciorba de potroace si pe la 19 00 am plecat din Bacau si am prins si un apus fain in drum spre Bucuresti... cam asta e cu ziua mea de anu asta. Sunt muuulte de povestit dar astea in particuler:))